De collecties worden ontworpen in Nederland waarbij het inkoopkantoor zich bevindt in Guangzhou te China.
MERKEN FILOSOFIE
De ZMG ontwikkelt en produceert modecollecties waarvan het merkhandschrift bepalend is: het onderscheidend vermogen is leidend bij de ontwikkeling ervan. De prijs/kwaliteitsverhouding per merk moet uitstekend passen bij het daartoe geselecteerde marktsegment. Op deze wijze dekt de ZMG met haar merken het grootste gedeelte van de damesmodemarkt, gezien naar omzet, af.
De ZMG is ervan overtuigd dat merkhandschriften herkenbaar zijn aan hun consistentie in stijl en details – wat een voorwaarde is voor succes.
MISSIE
De ZMG wil een goed renderende groep zijn van modemerken waarbij wij ernaar streven om per merk een toegevoegde marktwaarde te brengen waarin wij een onderscheidend kwaliteits- en prestatieniveau behalen. Elk merk opereert dus binnen specifieke marktsegmenten in Nederland en binnen de thuismarkt Europa.
STRATEGIE
Beogen van groei door intensivering relaties met bestaande klanten en selectieve groei van het aantal distributiepunten. Alle merken zijn relatief jong en de verwachting is dat hier een snellere groei op gerealiseerd wordt dan op een reeds lang bestaand merk.